Sprekers, lezingen en presentaties over klantgerichtheid
Klantgerichtheid
Staat binnen uw organisatie de klant centraal? Bent u klantgericht en speelt u in op de wensen en behoeften van uw klanten. Onderneming die de klant centraal stellen doen dat binnen de gehele organisatie bij zaken zoals verkoop, service, het onderhouden van contacten en de communicatie.
Wij hebben een groot aantal sprekers die u alle zin en onzin kunnen vertellen over klanttevredenheid, klantbehoud, klantenbinding, klantgerichtheid, en klankloyaliteit. Het inhuren van een spreker over het onderwerp klantgerichtheid is dan ook een uitstekende manier om uw kennis te verbreden.
Wouter de Vries jr.
Spreker
Hij is auteur van meer dan 25 boeken en de expert op het gebied van dienstenmarketing. Zijn lezingen gaan over marketing, management en dienstverlening.
Danny Mekic'
Spreker - dagvoorzitter
Bekend geworden als ondernemer en professional op het gebied van internet, technologie en ondernemerschap.
Erik Mathlener
Spreker
Erik Mathlener is veelgevraagd spreker op gebied van storytelling, marketing, en klantenbinding.
Jos Burgers
Spreker
Een interactieve lezing met de nodig humor voor meer impact. Jos spreekt over klantgerichtheid, management en visie. Hij is auteur van o.a. het boek "Thuis ben ik niet zo leuk!".
Steven van Belleghem
Spreker
Steven is marketingprofessor en veelgevraagd spreker op gebied van digitale trends, strategieën en inzichten voor bedrijven.
Heeft u hulp nodig bij het kiezen van de juiste spreker?
Bel ons / e-mail ons / beschikbaarheid en prijs opvragen voor uw volgende evenement.
Contact Het Sprekersbureau