Sprekers over Branding en Rebranding
Leer van experts hoe je een sterk merk bouwt, onderscheidt en tot leven brengt.
Boek inspirerende sprekers over branding die laten zien hoe sterke merken worden gebouwd en onderscheiden. Van merkstrategie en storytelling tot visuele identiteit en klantbeleving, deze experts delen inzichten die zowel creatief als strategisch zijn. Ideaal voor bedrijven, marketeers en evenementen die willen begrijpen hoe branding bijdraagt aan groei en impact.
Overzicht sprekers
Als ondernemer spreekt Ben Woldering over zijn successen en zijn visie op innoverend ondernemerschap, startups en technologie.
Jonge hoteldirecteur, innovator in gastvrijheid, inspirerende spreker.
Floris van Bommel, het creatieve brein achter het iconische schoenenmerk Van Bommel, staat bekend om zijn inspirerende en authentieke presentaties.
Hans Steenbergen wordt ook wel de ‘foodservice-filosoof’ genoemd. Hij is dé trendwatcher van Nederland op het gebied van eten en drinken.
Jeroen Duijvestijn geeft lezingen over internal branding en reputatie- en stakeholdermanagement.
Oprichter Pieter Pot, duurzame en snelgroeiende bezorgservice van verpakkingsvrije boodschappen.
Maik de Boer geeft workshops en lezingen over mode en styling, personal branding en lifestyle en welzijn.
Manon van Essen, Dragon in Dragon's Den en eigenaar van diverse ondernemingen geeft graag lezingen over succesvol ondernemen.
Hij is een kritische visionair en veelgevraagd spreker over leiderschap, positionering, internal branding en strategie.
Michiel Vos is een bevlogen inspirerende spreker over ondernemerschap en superspecialisme. Een echte pindabaas!
Quinten Selhorst is oprichter en voormalig CEO van Felyx, één van Nederlands bekendste startups van dit moment.
Volgens de ervaren verhalenverteller Rogier van Kralingen (schrijver, spreker en muzikant) is storytelling ons oudste, krachtigste en meest essentiële instrument voor verandering.
Thijs Swinkels, oprichter van de succesformule Brownies en Downies neemt je mee in zijn reis en droom!
Inspirerende lezing over het onderwerp; Artificial Intelligence, meesterbrein of atoombom.
Jarenlang Chief Evangelist en Head of People & Culture bij Tony's Chocolonely. Spreekt over economische trends en ontwikkelingen.
Onze werkwijze
Hoe Het Sprekersbureau uw evenement succesvol maakt
1: Neem contact met ons op
Neem contact op met Het Sprekersbureau. U kunt een aanvraag indienen via ons boekingsformulier. Daarnaast zijn wij op werkdagen telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 085 130 2248. U kunt ook contact met ons opnemen per e-mail, via onze chat of WhatsApp.
2: Wensen en mogelijkheden verkennen
Na ontvangst van uw aanvraag bespreken wij graag uw specifieke wensen en verzamelen wij alle belangrijke details, zoals de datum, tijd, locatie en het thema van uw evenement. Op basis van deze informatie stellen wij een passend voorstel voor u op, controleren wij de beschikbaarheid van de gewenste sprekers en reserveren wij geheel vrijblijvend een optie.
3: Bevestiging opstellen
Zodra de keuze voor de spreker definitief is, stellen wij ons boekingsformulier op met alle benodigde gegevens voor de bevestiging. Dit formulier wordt vervolgens ter ondertekening naar u verzonden.
4: Voorbespreking plannen
Tijdens een telefonische of online (indien mogelijk) voorbespreking heeft u de gelegenheid om samen met de spreker de belangrijkste inhoudelijke punten door te nemen. Dit zorgt ervoor dat de lezing perfect aansluit op uw wensen en maximale waarde biedt aan de deelnemers.
6: De dag van de uitvoering
Op de dag van het evenement zal de spreker op tijd aanwezig zijn op de locatie en volledig voorbereid zijn om de lezing of presentatie professioneel te verzorgen.
7: Terugblik en feedback
Na afloop van het evenement nemen wij graag contact met u op om samen te evalueren hoe alles is verlopen. Uw feedback is voor ons van grote waarde, omdat deze ons helpt onze dienstverlening voortdurend te optimaliseren.